en

انـواع سـرویـس هـای خـودرو

ارائه خدمات تعمیرگاهی

شرکت (ایساکو) به منظور تامین امنیت و تشخیص اصالت قطعات یدکی اقدام به تدوین طرح ” ظرفیت نظارتی مصرف کننده” نموده که در این طرح کدهای تصادفی به همراه بارکد مخفی QR (Quick Response Code) یا کد پاسخ سریع، بر روی برچسب مشخصات قطعات به منظور شناسایی و پیشگیری از هر گونه جعل و تقلب تعبیه شده است. این سامانه از روش دریافت و پایش اطلاعات و درهم سازی داده‌ها با به‌کارگیری از توابع مخصوص و غیرقابل دسترس استفاده می‌نماید.
تـوصـیـه 1
با توجه به اینكه مراجعه مشتریان جهت انجام هرگونه سرویس (وارانتی) به نمایندگی باعث درنظرگرفتن امتیازات ویژه برای مشتریان خواهد شد و مشتریان وفادار از سرویس‌ها و تخفیفات ویژه وفاداری برخوردار خواهند شد، حتما به هنگام دریافت خدمات وارانتی از ایكوكارت استفاده نمایید.
تـوصـیـه 2
مشتریان محترم میتوانند بمنظور دریافت خدمات مناسب تر، با اخذ نوبت از روشهای ذیل به نمایندگی‌های سراسر كشور مراجعه نمایند:

انجام طرح‌های خاص

با توجه به سیاست‌های شركت در راستای مشتری مداری، اجرای طرح‌های خاص خدمات پس‌ از فروش از طریق نمایندگی‌ها، برای گروه‌های مختلف مشتریان و در مقاطع زمانی مشخص برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی می‌گردد.

ارائه خدمات سیار

ارائه خدمات به خودروهای در راه مانده و یا انتقال خودرو به نمایندگی از طریق اپلیکیشن ایساکو یا تماس با شماره 096440

ارائه خدمات طلایی

در صورت تمایل دارنده خودرو به استفاده از خدمات طلایی و دریافت اشتراك این خدمات، مشترك خدمات طلایی می‌تواند بسته به سطح خدمت (یك ستاره، دو ستاره، . . . ) از خدماتی نظیر خدمات امداد سیار، جبران خسارت (سرقت, تصادفات)، سرویس‌های ادواری، سرویس در محل، تعویض خودروی خسارت دیده، هزینه توقف خودرو در نمایندگی و . . . بهره‌مند گردد. اطلاعات بیشتر در سایت 096440.com قرار دارد.

عرضه قطعات و لوازم یدكی اصلی شركت ایساكو

ارائه خدمات به خودروهای در راه مانده و یا انتقال خودرو به نمایندگی از طریق اپلیکیشن ایساکو یا تماس با شماره 096440