en

حـقـوق مـشـتریـان

ایـسـاکو، پـاسـخـگوی نـیـاز مشـتـری

ارائه قطعات استاندارد و خدمات متمایز، که نتیجه آن افزایش رضایت مشتری در دوران گارانتی و وارانتی است، اولین و مهم‌ترین هدف شرکت ایساکو است. بدین منظور، فراهم نمودن دسترسی آسان مشتریان به قطعات استاندارد و قیمت یکسان در سراسر کشور و تامین نیاز بازار قطعات یدکی - از جمله قطعات ایمنی و مصرفی که مستقیماً با جان و مال مردم سروکار دارد – با جدیت و همیّت فراوان پی­گیری می­‌شود. جذب متقاضیان راه اندازی فروشگاه‌های مجاز در سراسر کشور از سایر اقدامات این مجموعه بزرگ خدمات پس از فروش می‌باشد. مشخصه و ویژگی قابل تاکید به منظور شناسایی قطعات اصل ایساکو، بسته‌بندی خاص و برچسب امنیتی آن است؛ به جهت تامین امنیت و پیشگیری از هرگونه جعل و تقلّب و نیز تشخیص اصالت قطعات یدکی، شرکت ایساکو اقدام به راه اندازی سامانه اصل بخرید نموده است.

گــارانـتی خـودرو

شرکت ایران خودرو كیفیت و عملكرد مناسب خودروی تولیدی خود را تضمین نموده و متعهد میشود كلیه ایرادات ناشی از هرگونه نقص در كیفیت قطعات و فرایند مونتاژ خودرو را طی مدتی معین و یا كاركرد مشخص ( هر كدام زودتر منقضی گردد ) ، بصورت رایگان مطابق شرایط مندرج در كارت گارانتی برطرف نماید.
pdf
قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان
حجم فایل58 KB
عرضه كننده موظف به رعايت استانداردهای ابلاغی در مورد ايمنی، كيفيت، سلامت خودرو و مطابقت آن با ضمانت ارائه شده به مصرف كننده می باشد...
pdf
آیین نامه حمایت از حقوق مصرف کنندگان
حجم فایل1 MB
ضوابط مندرج در این آیین نامه شامل تمام عرضه کنندگان، واسطه های فروش، واسطه های خدمات پس از فروش و نمایندگی‌های مجاز...
pdf
راهنمای تنظیم درخواست توسط مشتریان
حجم فایل1 MB
ثبت درخواست شکایت از راه‌های ذیل امکان‌پذیر می‌باشد: 1- ثبت شکایت از طریق ورود به سایت ...
pdf
لیسست قطعات و عیوب ایمنی
حجم فایل6 MB