حـقـوق مـشـتریـان
ایـسـاکو، پـاسـخـگوی نـیـاز مشـتـری
ارائه قطعات استاندارد و خدمات متمایز، که نتیجه آن افزایش رضایت مشتری در دوران گارانتی و وارانتی است، اولین و مهمترین هدف شرکت ایساکو است. بدین منظور، فراهم نمودن دسترسی آسان مشتریان به قطعات استاندارد و قیمت یکسان در سراسر کشور و تامین نیاز بازار قطعات یدکی - از جمله قطعات ایمنی و مصرفی که مستقیماً با جان و مال مردم سروکار دارد – با جدیت و همیّت فراوان پیگیری میشود. جذب متقاضیان راه اندازی فروشگاههای مجاز در سراسر کشور از سایر اقدامات این مجموعه بزرگ خدمات پس از فروش میباشد. مشخصه و ویژگی قابل تاکید به منظور شناسایی قطعات اصل ایساکو، بستهبندی خاص و برچسب امنیتی آن است؛ به جهت تامین امنیت و پیشگیری از هرگونه جعل و تقلّب و نیز تشخیص اصالت قطعات یدکی، شرکت ایساکو اقدام به راه اندازی سامانه اصل بخرید نموده است.
گــارانـتی خـودرو
شرکت ایران خودرو كیفیت و عملكرد مناسب خودروی تولیدی خود را تضمین نموده و متعهد میشود كلیه ایرادات ناشی از هرگونه نقص در كیفیت قطعات و فرایند مونتاژ خودرو را طی مدتی معین و یا كاركرد مشخص ( هر كدام زودتر منقضی گردد ) ، بصورت رایگان مطابق شرایط مندرج در كارت گارانتی برطرف نماید.